Join for free
Page 1 of 2 1 2 >
Deannie
Member
Deannie is offline
Warren USA
Joined: Oct 2014
Posts: 86
Deannie is female  Deannie has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
17-10-2014, 05:16 PM
1

Hello everyone

How is everyone today? It's in the fifties here today with some spotted rain here and there. How is the weather where you are today? Deannie
Grumblewagon's Avatar
Grumblewagon
Senior Member
Grumblewagon is offline
Aberdeenshire
Joined: Aug 2012
Posts: 2,625
Grumblewagon is male  Grumblewagon has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
17-10-2014, 05:47 PM
2

Re: Hello everyone

It's what we call 'dreich'.
Eliza's Avatar
Eliza
Chatterbox
Eliza is offline
England
Joined: Oct 2013
Posts: 5,418
Eliza is female  Eliza has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
17-10-2014, 06:31 PM
3

Re: Hello everyone

Hi Deannie ,its been absolutely gorgeous here,sunny and warm. I went for a short walk without a coat or jumper,but rain is on the way ,
I supervised some planting in the garden ,with Variegated Hebe bushes,it as brightened that part brilliantly.
Its now 6.30 pm and I'm feeling a little hungry so I'm away to get some Casserole .
Enjoy the rest of the day .
Deannie
Member
Deannie is offline
Warren USA
Joined: Oct 2014
Posts: 86
Deannie is female  Deannie has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
17-10-2014, 06:41 PM
4

Re: Hello everyone

Originally Posted by Eliza ->
Hi Deannie ,its been absolutely gorgeous here,sunny and warm. I went for a short walk without a coat or jumper,but rain is on the way ,
I supervised some planting in the garden ,with Variegated Hebe bushes,it as brightened that part brilliantly.
Its now 6.30 pm and I'm feeling a little hungry so I'm away to get some Casserole .
Enjoy the rest of the day .
Hi Eliza sweetie. Glad that you are enjoying a beautiful day there. It's kind of windy here and although it says it's in the fifties it does feel cooler. It's only twenty till two here almost time for hubby to go to work. Enjoy the rest of your day. Deannie
Deannie
Member
Deannie is offline
Warren USA
Joined: Oct 2014
Posts: 86
Deannie is female  Deannie has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
21-10-2014, 07:48 PM
5

Re: Hello everyone

Hi everyone another rainy day here in MI much colder in the thirties. How is everyone doing today? Deannie
Eliza's Avatar
Eliza
Chatterbox
Eliza is offline
England
Joined: Oct 2013
Posts: 5,418
Eliza is female  Eliza has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
21-10-2014, 08:02 PM
6

Re: Hello everyone

Its been very windy here ,we had the remnants of Hurricane Gonzalo,
Plus its been raining on and off.
Ive done very little today ,tomorrow I'm going to look at some floor tiles for my porch .
Deannie
Member
Deannie is offline
Warren USA
Joined: Oct 2014
Posts: 86
Deannie is female  Deannie has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
21-10-2014, 08:18 PM
7

Re: Hello everyone

Originally Posted by Eliza ->
Its been very windy here ,we had the remnants of Hurricane Gonzalo,
Plus its been raining on and off.
Ive done very little today ,tomorrow I'm going to look at some floor tiles for my porch .
Stay safe and well sweetie. Did not sleep good last night so just taking it easy today. Deannie
Meg's Avatar
Meg
Supervisor
Meg is offline
Worcestershire
Joined: Aug 2009
Posts: 42,850
Meg is female  Meg has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
21-10-2014, 08:31 PM
8

Re: Hello everyone

Hi Deannie sorry you didn't sleep well hope things are better tonight.
venus's Avatar
venus
Senior Member
venus is offline
Cheshire UK
Joined: Jun 2014
Posts: 702
venus is female  venus has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
21-10-2014, 08:35 PM
9

Re: Hello everyone

Been a little bit on the wild side today Deannie, other parts of UK apparently have had worse.
Deannie
Member
Deannie is offline
Warren USA
Joined: Oct 2014
Posts: 86
Deannie is female  Deannie has posted at least 25 times and has been a member for 3 months or more 
 
21-10-2014, 08:41 PM
10

Re: Hello everyone

Originally Posted by Meg ->
Hi Deannie sorry you didn't sleep well hope things are better tonight.
Thank you Meg sweetie I am sure that I will. Take care sweetie. Deannie
 
Page 1 of 2 1 2 >



© Copyright 2009, Over50sForum   Contact Us | Over 50s Forum! | Archive | Privacy Statement | Terms of Use | Top

Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.